marți, 8 iunie 2010

Aspic cu fructe




De ce sa existe aspic cu carne sau aspic cu legume si sa nu existe si aspic de fructe. Nu stiu daca sunt prima careia i-a venit ideea, dar oricum eu nu am mai vazut prin reviste. Poate n-am gasit eu revista potrivita. Se poate si asta. Dar lasati-ma sa cred ca nu am gasit.



-2 portocale
-3 kiwi
-1 banana
-1 compot de ananas
-1 compot de piersici
-3 pachetele de gelatina







Se scurge zeama de la compotul de ananas si piersici, zeama se amesteca cu gelatina si se lasa la muiat. Intre timp se taie din portocala felii rotunde care se vor pune pe fundul vaselor in care punem aspicul si din kiwi tot felii rotunde pe care le punem pe peretii laterali ai vaselor.

Se taie in bucati portocalele, kiwiul, bananele,ananasul (daca nu e taiat) si piersicile.

Se amesteca intr-un castron

si se pun in vasele unde am pus rondelele de portocale si de kiwi. Se incalzeste gelatina la 60*C, se toarna peste fructe si se da la rece.

Cand s-a inchegat se introduce vasul intr-o cratita cu apa fierbinte pentru cateva secunde (cat sa se desprinda gelatina de pe peretii vasului), se rastoarna pe o farfurie si se serveste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu