luni, 14 iunie 2010

Cartofi inveliti




Vai ce in urma sunt cu retetele. Timpul trece, retetele curg si eu nu am timp sa le introduc pe blog. Cred ca pe undeva pe la toamna am sa ajung si eu la zi. Ar fi bine daca la toamna as fi la zi. Amestec retete vechi cu retete noi care cum imi vine la indemana si cum este momentul. Totul e sa nu ma incurc si sa uit din retetele vechi. Acum hai sa facem o reteta veche.



-1 kg de cartofi
-200 g sunca
-1 cutie de ciuperci
-2 bilute de mozzarella
-6 oua
-100 g unt
-200 g smantana






Se fierb ouale 15 minute, iar cartofii se fierb in coaja. Cand sunt calduti se decojesc si se lasa la racit. Se taie sunca in fasiute si ouale in felii cu aparatul de feliat ou. Se taie cartofii felii si se aseaza pe fundul vasului cat sa acopere bine fundul lui.

Deasupra se pune jumatate de sunca,

peste sunca se pun jumatate din ciuperci

si se rade o biluta de mozzarella.

Peste mozzarella se pun 3 oua feliate

si se pune jumatate de unt

si jumatate de smantana.

La urmatorul rand se procedeaza la fel. Vasul se introduce in cuptor si se tine pana se evapora zerul lasat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu