joi, 3 iunie 2010

Cartofi noi la cuptor cu branza



In seara asta am reusit si eu si am facut cartofi la cuptor cu branza. E mancarea noastra preferata primavara cand ies cartofii. Nu stiu de ce m-am tot invartit anul acesta si nu am avut timp, dar niciodata nu e prea tarziu. Pe cat de simplu se fac, pe atat de gustosi sunt.


-1,500 kg cartofi noi
-branza pentru ras
-sare
-piper
-2 lingurite de Secretul gustului cu legume
-ulei
-usturoi granulat


Se spala cartofii de pamant,

se curata,

se taie bucati mai mari si se pun intr-un vas de yena cu capac,

se presara cu sare si piper, se pun cele 2 lingurite de Secretul gustului si uleiul

si se introduce vasul acoperit in cuptorul incins. Cand sunt aproape gata se ia capacul ca sa se rumeneasca cartofii. Se scot din cuptor, se presara cu usturoi granulat

si cu o paleta se pun in farfurii si se rade branza peste ei.

2 comentarii:

  1. Salut, Carmen. As fi onorat daca blogul tau ar fi in Catalogul blogosferei culinare, care gazduieste peste 200 de bloguri culinare de la noi. Esti de acord? Multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere
  2. Grozave retete, Camelia.Abia astept sa le incerc. Mai ales fructele in aspic. Sa fii convinsa ca este o noutate in retete.Claudia

    RăspundețiȘtergere