luni, 31 mai 2010

Pulpe superioare de pui la cuptorul electric cu orez cu ardei rosu



Ultimul fel de mancare au fost aceste pulpe de pui pe care le-am facut la cuptorul electric. Acest cuptor este un cuptor bulgaresc rotund, mare, foarte bun, care da caldura si de jos si de sus si care ma scoate intotdeauna din situatii in care am de facut cantitati mari. Le rumeneste foarte frumos si le coace foarte bine.


-3,200 kg pulpe superioare de pui
-amestec de condimente pentru friptura de pui de la Kotanyi
-1 kg orez Riso Scotti
-4 ardei capia
-Secretul gustului cu 10 legume
-usturoi


Am pus pulpele intr-un lighean mare si le-am amestecat cu condimentele, apoi le-am pus in tava cuptorului, am pus ulei peste ele,usturoiul taiat feliute si le-am bagat la cuptor.

Cand sunt gata sunt rumenite foarte frumos.



In timp ce se faceau pulpele an preparat orezul.Am taiat ardeii capia in patrate mici, iar orezul l-am spalat in mai multe ape (nu este nevoie de ales pentru ca este foarte curat).

Am pus orezul la prajit pana ce bobul a devenit sticlos,

apoi am pus ardeiul si l-am prajit si pe el putin,

dupa care am pus 3 parti si ceva (nu prea mult) de apa, 4 lingurite de Secretul gustului, sare si l-am bagat la cuptor.

Ardeiul ii va da un gust deosebit orezului.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu