vineri, 28 mai 2010

Bors de sfecla rosie



Si pentru ca mai am o sfecla rosie mare, m-am hotarat sa fac un bors de ea ca pana la toamna nu mai vad sfecla rosie. Asa ca m-am apucat de treaba.


-1 sfecla rosie mare
-2 morcovi
-1 telina mijlocie
-4 cepe mici
-ulei cat sa poti praji zarzavatul
-1 ardei gras (eu am pasta de ardei)
-250 ml suc de rosii
-leustean
-bors cat doreste fiecare
-200 ml de smantana
-sare
-3 cubulete Knorr de vita
-2 lingurite de Secretul gustului cu 10 legume


Se curata toate zarzavaturile.

Sfecla rosie se taie cubulete si se da deoparte.

Morcovul se da prin razatoarea mica,

telina la fel, iar ceapa se toaca marunt,

se incinge uleiul intr-o oala, se adauga toate aceste verdeturi

si se calesc pana se inmoaie.

Se adauga apa calda si se lasa sa fiarba, la foc mic 15 minute, dupa care se pune sfecla cubulete. Se lasa sa fiarba 25 de minute, se adauga sucul de rosii,


pasta de ardei si se mai lasa pe foc 10 minute. Se pun cele 3 cubulete de Knorr si cele 2 lingurite de Secretul gustului. Se pune borsul la fiert separat intr-o craticioara si se toarna in ciorba.

Se pune leusteanul,

si se drege cu smantana.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu