vineri, 21 mai 2010

Iaurt



Ce poate fi mai bun decat un iaurt facut de mine luat direct de la frigider, mancat cu covrigi de Buzau la punga. Cred ca ciocolata Milka. Asa imi laud eu preparatele mele. In loc sa spun ca iaurtul meu eu spun ca Milka. Dar ia sa faceti voi iaurtul meu si o sa vedeti ce bun este.


-4 l lapte de tara
-1 Danone mare




Se fierb cei 4 l de lapte de tara si se lasa sa se raceasca pana la temperatura de 45*C, apoi se pune Danonele tot si se amesteca.

Se lasa acoperit cu capacul la caldura pana a doua zi cand va fi foarte inchegat.

Se bate cu telul bine si se pune in sticle.

Tine 5-6 zile. Eu am facut numai din lapte de tara, iar din toate iaurturile incercate cu Danone natural sau de baut iese gustul cel mai bun. Se pot injumatati cantitatile.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu