vineri, 28 mai 2010

Snitel vienez din piept de pui cu piure de cartofi cu broccoli



Aceasta mancare este una din preferatele noastre. Am manca pana nu ne-am mai putea misca. Daca mai faci si o salata de rosii din gradina mea putem spune ca suntem in al noualea cer. De ce oare este asa de bun snitelul de pui? Cred ca la toata lumea place. Eu fac cate un castron care dispare ca florile mele din curte. De data asta m-am rezumat la doi piepti de pui. Sa vedem.



-2 piepti mari de pui dezosati
-sare
-piper
-cartofi
-broccoli
-unt
-smantana
-usturoi
-2 lingurite de Secretul gustului cu 10 legume
-ulei


Se spala bucatile de piept de pui,

se sterg de apa,

se taie in felii de snitele.

se pudreaza cu piper si sare

si se bat usor cu ciocanelul de snitele.

Se trec apoi prin faina, ou batut si pesmet pana se termina toate.

Cand ne apucam de prajit le mai dam odata prin ou si le punem in tigaie.

Cand s-au prajit le scoatem pe servetele de bucatarie sa se absoarba uleiul si le punem intr-un castron.Cat timp se face tura urmatoare, uleiul de la tura precedenta s-a absorbit. Facem tot asa pana le terminam.

Nu uitati sa le dati prin ou ca sa nu iasa uscate. Ne apucam de piure.Curatam cati cartofi avem nevoie si ii taiem cubulete. Curatam usturoi cativa catei (6-7) si ii taiem feliute peste cartofi, punem 3 linguri de ulei si 2 lingurite de Secretul gustului, dupa care punem apa si-i punem la fiert 15-20 de minute.

Intr-o cratita punem aproape aceiasi cantitate de broccoli cat si cartofii si-i punem la fiert pana se moaie cotorasul.

Cand sunt fierte toate se scurg de apa,

se paseaza bine,

se amesteca cu unt si cu smantana.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu