vineri, 21 mai 2010

Pui la punga magica cu garnitura mexicana si morcovi mici




Zilele trecute am aflat ca in punga magica se pot pune si cartofi taiati mai mare. Eu nu am facut niciodata, dar abia astept sa mai fac pui asa ca sa pun cartofi si am sa va spun cum au iesit. Pana atunci de ce sa nu incercati voi? Ce se poate intampla? Daca nu ies buni ii dati la o parte si gata. Dar daca ies buni? Hai sa vedem ce am bucatarisit eu repede pe aici.



-1 pui
-1 punga magica (eu am folosit cu usturoi)
-1 punga amestec mexican
-1 punga morcovi mici



Luam puiul si il portionam.

Il introducem in punga magica,


se introduc mirodeniile,

se amesteca bine cu mana in punga,

se leaga la gura,

se dau in partea de sus a pungii cateva gauri cu scobitoarea

si se pune vasul la cuptor pentru 45 de minute la foc mediu.

Intre timp se fierb pe rand amestecul mexican si morcovii mici la cuptorul cu microunde cam cate 15 minute fiecare. Daca nu aveti cuptor cu microunde le fierbeti in craticioare pe aragaz cu putina apa pana se moaie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu