luni, 7 iunie 2010

Cartofi noi in folie de aluminiu cu verdeturi a la Provence




Si pentru ca tot este perioada cartofilor noi, m-am gandit sa incerc sa-i fac in folie de aluminiu cu coaja cu tot. Mai mancasem in folie de aluminiu, dar erau cartofi normali. Da, dar imi era pofta sa-i mananc si cu niste ierburi un pic mai sofisticate, dar cum sfera de ierburi aromate a lui domnu' Grosu se limiteaza la cimbru, patrunjel, marar, leustean si telina, am tot cautat ceva care sa placa la amandoi. Si cautand prin cutia mea cu verdeturi, m-am oprit la verdeturi a la Provence, cu gand ca la astea nu va stamba din nas. E inversul lui fi-miu care cand mananca paine cu unt isi ia cutia cu ierburi si-si pune peste unt tot felul de minuni. Ce credeti ca a spus cand a mancat cartofii? CA AU UN GUST CIUDAT! Ei na poftim moft. Ierburile mele preferate alese cu atata placere. Sa nu va luati dupa el, chiar sunt foarte bune verdeturile astea. Ia sa vedem cum m-am chinuit eu sa fac o mancare asa de sofisticata.



-12 cartofi noi mai maricei
-ulei
-verdeturi a la Provence
-sare



Se iau 12 cartofi noi mai maricei si se spala bine, bine.


Se ia o folie de aluminiu si se taie 12 bucati care sa aiba marimea astfel incat sa inveleasca tot cartoful bine.

Se ia fiecare bucata de folie de aluminiu, se unge cu ulei,

se presara pe ea verdeturi a la Provence si sare

si se pune cartoful pe ea invelindu-l bine.

Asa procedam cu toti cei 12 cartofi.Ii punem intr-o tava si ii introducem in cuptorul preincalzit timp de o ora.

Se scot din cuptor, se pun pe farfurie,


se desfac de folie si se servesc fierbinti. Sunt buni si reci, cu conditia sa-i lasam in folie.

Un comentariu: