duminică, 11 iulie 2010

Bors de pangasius



Chiar cineva pe blog imi scria cat de nociv este pangasius, dar eu nu cred. Nu cred pentru ca nu s-ar comercializa. S-ar gasi o televiziune sau un ziar care sa scrie despre acest lucru. Ori noi avem toate informatiile acestea de pe net de la diferite persoane. Asa ca eu il folosesc in continuare cu incredere la gatit pentru ca este gustos si mi-a iesit un bors traznet.



-1 kg pangasius
-ceapa
-morcovi (la mine a fost unul baban)
-telina potrivita
-ardei (eu am pasta de ardei pe care am uitat s-o pun in poza)
-suc de rosii (pe care l-am uitat de pus in poza -m-am grabit )
-orez (2-3 pumni - sau cat vreti)
-bors (dupa cum vrea fiecare de acru - mie imi place acru si pun 1 l)
-leustean pe care il culeg inainte sa-l pun in bors
-ulei




Se curata zarzavaturile. Ceapa se taie marunt, morcovul se da prin razatoarea mica, telina la fel

si se pun toate la calit in ulei in oala in care se face ciorba.


Cand se moaie se adauga apa si se lasa sa mai fiarba 20 de minute. Se pune apoi orezul si ardeiul pasta si se lasa 15 minute, dupa care se pune sucul de rosii si se lasa 10 minute completand cu apa . Daca nu aveti ardei pasta, ardeii se pun de la inceput la calit cu ceapa, morcovii si telina. Dupa ce a fiert si sucul de rosii se pune borsul, se lasa sa fiarba,

iar cand a fiert se pune pestele taiat bucati.

Pestele se lasa la fiert pana iese la suprafata. Se pune leusteanul si gata borsul.

Un comentariu: