duminică, 11 iulie 2010

Pulpa de porc la vasul de yena cu piure cu ceapa prajita




De regula evit cuvantul yena si spun vas termorezistent, dar acum mi s-a parut prea lung titlul. De fapt si este. Puteam sa zic piure taranesc, dar azi si taranii fac piureul ca la oras , deci nu mai mergea. Puteam sa zic pulpa de porc, dar nu se stia cum e preparata. Asa ca am lasat titlul asa de lung ca sa inteleaga tot romanul ce am vrut eu sa fac in reteta mea si am scurtat numai vasul de yena.



-2,500 kg pulpa de porc
-usturoi
-ulei
-sare
-cimbru
-apa
-1,500 kg cartofi
-7 cepe mici


Se spala carnea si se sterge cu o laveta.

Se curata usturoi mai mult. Se fac gauri cu cutitul in carne

si se introduce usturoiul in carne pe ambele parti.

Se pune sare, cimbru,

jumatate de cana de apa,

ulei,

se acopera vasul cu capacul si se introduce la cuptor. Se tine pana se rumeneste, dupa care se intoarce pe partea cealalta sa se rumeneasca si pe partea aceea.

Se curata cartofii, se taie cubulete si se pun la fiert. Ceapa se curata, se toaca marunt si se caleste in ulei.

Cand cartofii sunt fierti li se scurge zeama, se paseaza

si li se adauga ceapa cu ulei cu tot amestecandu-se bine.

2 comentarii:

  1. Imi place aceasta reteta si o sa prepar in wekend,mersi si succes mai departe,si pozele sunt foarte reusite....

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare bine arata fripturica asta a ta yumi, yumi...
    http://sindy.blog.gustos.ro/leapsa-ce-condimentemirodenii-…exista-in-casa-ta/

    RăspundețiȘtergere