luni, 13 septembrie 2010

Salata de ton





Dupa o convalescenta indelungata si un concediu linistit, iata-ma din nou la treaba la bucatarie. Sper sa nu se mai repete, iar fortele mele sa creasca pe zi ce trece. Asta este dorinta mea. Baietii mei s-au descurcat admirabil, adica a venit mama la noi, iar Rozi, pisica mea mi-a tinut mai tot timpul companie. Gradina mea este admirabila. Abia asteapta sa fie preparata pentru iarna. Mai este timp pentru pus tot ce am nevoie. Usor si cu ajutorul lui Nae, unde este nevoie, se vor face toate. Vedeti ce optimista sunt? Hai sa facem o salata de ton care i-a placut lui Alex tare mult.



-2 cutii de ton maruntit (in poza este una pentru ca la sfarsit am mai adaugat inca una)
-1 cutie ciuperci
-1 cutie porumb boabe
-3 castraveti murati
-maioneza 2 linguri cu varf si jumatate
-sare
-piper


Se scurge tonul de ulei,

ciupercile

si porumbul.

Ciupercile se scot din cutie, se taie maerunt si se pun intr-un castron.

Peste ele se pune conserva de ton,

iar peste ea porumbul.


Apoi se taie castravetii ca la salata de boeuf, se scurg si se pun in castron,


am amestecatecat, iar eu am mai pus o conserva de ton maruntit scursa bine (deci am pus 2 conserve, nu una ca in poza).

Se amesteca apoi cu maioneza,

se pune pe un platou si se orneaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu